☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥دوسش داشتم♥

ﭼِـﺮﺍ ﻭِﻟِـﺶ ﮐَـﺮﺩﯾـ؟

ﭼـْﻮﻥ ﺩْﻭﺳـِﺶ ﺩﺍﺭَﻣـ

ﺍﮔـﻪ ﺩْﻭﺳـِﺶ ﺩﺍﺭﯾـ

ﭼِـﺮﺍ ﺑْـﺎﻫـﺎﺵ ﻧَـﻤﻮﻧـﺪﯼ؟

ﭼـْﻮﻥ ﺩْﻭﺳـِﺶ ﺩﺁﺭم

 



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت23:29---1 اسفند 1394
میخواست خیانتشوتوجیہ ڪنہ
گفت;بایڪے هستم ولے توروبیشتردوست دارم.
گفتم منم بایڪے هستم و اونوبیشتردوست دارم.
هرررررے...


مائده
ساعت0:06---2 آبان 1394
ﮔﺎﻫﯽ، «ﺧﺪﺍوند»،

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ «ﺩﺳﺖ ﺗﻮ»،
«ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ»
ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ،

ﻭﻗﺘﯽ،
«ﺩﺳﺘﯽ» ﺭﺍ،
ﺑﻪ «ﯾﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯼ»،

ﺑﺪﺍﻥ که
«ﺩﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﺕ»
دﺭ «ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﺳﺖ»


مائده
ساعت0:05---2 آبان 1394
هییییییییییییییییییییییییییی

هادی عزیزی
ساعت15:14---2 مهر 1394
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$


mehrzad
ساعت12:49---26 شهريور 1394
با هم قدم می زدیم. به رودخانه رسیدیم.من پل شدم تو به آنسو رفتی..............................به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست. گناهش پای کسی که دل مرا شکست.-..............................سلام همبلاگی عزیز و .محترمم.آخه تو کجایی چرا رخ نمی نمایی؟از اون کامنتای خوشگلت ما رو محروم می نمایی؟

fada
ساعت13:40---30 مرداد 1394
فرزانه یعنی آنکه به کودکی الفبا می آموزد!
علامه یعنی آنکه وصفش تا به مریخ میرسد!
فرزانه یعنی درک تپش قلب پروانه کار سختی نیست!
علامه یعنی لمس آفتاب غیر ممکن نیست!
بیا فرهنگ معین باشیم، بیا دهخدا باشیم و هر واژه را ببلعیم تا ژرفای وجودمان ...
بیا تا شفق مثل هر لک لک، مثل هر عقاب اوج بگیریم.
بیا به جهانیان ثابت کنیم من و تو در آن سوی ابرها، آنجا که اکسیژن یافت نمیشود، تنفس میکنیم ذره ذره اندیشه های بلندمان را ...
بیا به جهانیان ثابت کنیم که سمپادی چیزی فرای استخوانی است که ابعادش را میسازد،
چیزی ورای ماهیچه ایست که اندامش را شکل میدهد!
بیا دستت را به من بده و خاص بودنت را باور کن!
و هویتت را روی چشم هایت بگذار، روی نگاهی سر ریز از تفکر که به امید فردا پلک نمیزند!
یک آسمان، یک اوج، آنجا در انتظار ماست، پس بیا پرواز کنیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, ساعت 17:16 توسط ☆тαяƖαη☆ |